09 November 2012

Jamuan Akhir Tahun 2012

Saban tahun jamuan diadakan setiap akhir tahun diminggu terakhir persekolahan, semuanya sama saja tetapi pada tahun ni agak terasa kelainan sedikit kerana di dalam jamuan ini disertai jamuan perpisahan Guru Besar yang disayangi oleh warga sekolah..

Walaupun terkadang aku terasa hati dengan beliau, tetapi pada aku dia tetap aku hormat dan sangat menyanjunginya.. Seorang guru besar yang mempunyai wawasan yang tinggi.. Banyak benda baru yang aku dapat pelajari dari bimbingan dan dorongan darinya.. Terima kasih Tuan Haji  Adzhar Alias.. Touching lak aku ni..sob sob sob..

Aku upload la skit gambar dari jamuan sekolah aku ni.. Ni Guru Besar sedang berucap sempena pertukaran beliau..

Ni lak gambar yang terdapatnya hadiah cabutan bertuah.. bertuah gak aku mlm jamuan ni.. dapat Speaker Sonic Gear.. dah lama teringin nak beli, tapi tak terbeli.. rupa2 nya nak dapat cabutan bertuah.. Alhamdulillah.. paling grand punya hadiah tv lcd 30 inci dapat kat mak buyung cikgu salwani torman..

Ada banyak lagi gambar, tapi rasanya malas nak uplaod bebanyak.. rugi broadband aku.. aku letak dua je cukup dah kut utk pengisian blog aku ni..


semoga jamuan akhir tahun akan sentiasa berbeza dari yang sebelumnya.. BABAiiiiiiii...